حرف دل

حرف دل

 
 

      توعوض شدی نگو نه عزیزم بگو که چت شدتونخواستی یا دل من اشتباهی عاشقت شد.

  دل تو به قلب تنهام نه  سپردی وسپردم حالا میفهم که اصلا من به درد تو نخوردم.

          چی میشد اگه عوض شه لحظه ای جای من وتووای چقدر فاصله داره فکرو حرف های من وتو

   مگه مثل من عزیزم کسی هست تو اون هوالی مثل من سر کنه با تو روزگارشو خیالی

 چی میشه وقتی که تنهام توی اوج گوشه گیری تو بیای آروم کنارم دستای منو بگیری

 چی میشه وقتی که نیستم بری گوشه ی اتاقت از روی دل تنگی مثل من گریه ها بیاد سراغت گریه ها بیاد سراغت گریه ها بیاد سراغــــــــــــت

     چی میشه بشنوم از تو کسی بین من نداری خیلی دوست دارم بجز من به کسی محل نذاری

    خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره تا بهت میگم خداحافظ دوست دارم گریت بگیره دوست دارم گریت بگیره دوست دارم گریت بگیـــــــــــره...

 توعوض شدی ودیگه نیستی اون آدم سابق حالا توسردی وبی مهر ولی من عاشقه عاشق فکر میکردم که میمونی تا تهه قصه کنارم کاش میدونستی که بی تومن چقدر بی کس وکارم

 چی میشه واسه ی حالم چشم به راه من بشینی در شبا وقتی که خوابی خوابای منو ببینی خیلی حرف ها توی قلبم هست هنوزم که هنوزه نمیخوام اصلا بدونی که دلت واسم بسوزه که دلت واسم بسوزه که دلت واســم بسوزه

دوست دارم بعد یه چند وقت که منو ندیده باشی وقتی که میای سراغم به خودت رسیده باشی

 دیگه من حرفی ندارم ای خدا به من نظر کن حرف های مونده تو ی قلبم روی احساسش اثرکن 

هرجوری دلت میخواد باش ولی خوب بمون کنارم مشکلم اینه که جزتوهیچ کسـی رو دوست ندارم هیچ کسی رو دوست ندارم هیچ کســــــــــــــــــی رو دوست ندارم.



نظرات شما عزیزان:

aghil
ساعت16:42---19 ارديبهشت 1391
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب:, |